Chceme čtený web


Hned na začátku musím sdělit, že optimalizace, nebo dále SEO není věc pro začátečníky, kteří nemají ani základní představy o skladbě webu a minimální znalosti IT. Ti budou mít potíže s pochopením některých pasáží.

Ztvárnění SEO

Stručně řečeno má SEO umístit váš web nahoru na stránku kde začínáte hledání. Pokud tam chcete být, tedy ne vy osobně ale váš web, spojte se se SEO Brno a oni vše vyřeší za vás. Protože pokud byste to chtěli dělat sami, musíte znát pár věcí. Vybereme namátkou.

Měli byste mít tušení co je to soubor sitemap XML a kde se nalézá. Musíte vědět, jak to udělat, aby se aktualizoval automaticky a ne ručně, jinak se z toho značně opotíte.

Musíte mít pocit, že víte, co je to indexování a že to umíte. Pokud to nevíte, poučte se, ale nezaručuji úspěch, že to celé pochopíte i v kontextu.

Měli byste znát rozdíl mezi spouštěním stránek v java nebo HTML. Je to podstatný rozdíl.

Měli byste vědět co je to user experience. To je asi nejjednodušší, protože v podstatě jde o uživatelský komfort.

Měli byste vědět co je to branding, co je to key words, co je to meta informace a co je to…

Cizojazyčné SEO

A dost. Na těchto namátkou vybraných „drobnostech“ stojí celá věc o SEO. Většinou na každou z nich mají v Brně experta a ti pracují všichni pospolu a dohromady. Pomáhají jeden druhému a výsledkem bývá skutečně kvalitně odvedená práce na té nejvyšší úrovni. Domnívám se, že jedinec asi nebude sto docílit stejných výsledků, a řekl bych, že ani hodně podobných. Ono to totiž není jen o znalostech, ale i o zkušenostech a ty jsou skutečně k nezaplacení. Musíme si uvědomit, co všechno museli ti lidé nastudovat a pak ještě zkoušet a testovat. Pro mne osobně je to totéž, jako být „raketový inženýr“, ne-li ještě více.

Spolupráce se jistě každému vyplatí, protože se zvýšeným počtem návštěvníků stoupá také možnost prodeje více lidem.